ilkbebegim

This WordPress.com site is the bee's knees

İlk 3 ay

Eylül 7, 2012

Bebeğim 4.  ayını doldururken şööyle bir geriye baktım. Baktım da acısıyla tatlısıyla geçen 3 ayı bir yazayım kısaca dedim.

Doğumum herkesin bildiği gibi zorunlu sezaryen oldu. O yüzden ilk günler oldukça zor geçti. Bilerek bıçak altına yatanlara hergün şaşırdım durdum. Kendine başına yatıp kalkamıyorsun bile. Ama onlarda geçiyor elbette. İlk iki hafta geceleri eşim için daha zordu çünkü bebek her uyandığında beni kaldırması, her uyuduğunda da yatırması gerekiyordu🙂 En zoru da sürekli kucağınızda duran bebişi yatağına yatırmış olduğunuz halde hala kucaktaymış gibi ellerinizi birbirine bağlamış uyuyor oluşunuz🙂 Birde benim en çok yaptığım yorganın içinde bebek varmış gibi aramak ve eşimide canhıraş çığlıkla uyandırmak. Oysa bizim Yusuf yatağında mışıl mışıl uyuyor bizim bağrışırken🙂

İlk üç ayda en çok severek yaptığım ve hala sevdiğim şey emzirmek. Sanki o anda tekrardan karnıma girip bütün oluyor benimle. Tatlı tatlı homurdanarak emmesi yok mu bide tadına doyum olmaz.

Bizim gaz problemimiz çok olmadı şükür. Oyüzden kolik tarzı ağlamalarda yoktu. Acıktığında ve korktuğunda ağlıyor hala. Ha bide uykusu gelince.

Uyku deyince her anne bir ah çeker herhalde. Hamileliğin son aylarında başlayan uykusuzluk kronik bir şekilde devam ediyor. Ne kadar uyusakta en tatlı yerinde uyku bölündüğü için sürekli uyurgezer moddayız.

Bütün anneler gibi benimde korkulu rüyam aşı günleri. Biraz alışır gibi oldum ama hala o ağlarken benimde gözlerim doluyor. Hatta ilk aşımızda basbayağı ağladım.

Evet daha fazla uzatmayalım. İşte böyle kimi zaman zor, kimi zaman tatlı…Bugünlerde yaptığımız ise oturmaya çalışmak, diş kaşımak, sağa sola atılıp bişeyler tutmaktan ibaret.

Herkese keyifli annelikler🙂


Bir Cevap Yazın

KİTAP KURDU BÖJÜK

This WordPress.com site is the bee's knees

Food Recipes From Turkish Cuisine in English

This WordPress.com site is the bee's knees

Seyyaf & Hümeyra

Hayırla Büyüyün...

